RING TIL OS
Hurtig hjælp. Ventetid kan forekomme.
Har du spørgsmål til vores fragt og forsendelse? Find dem venligst her. Hvis du har kommentarer eller spørgsmål, kontakt da venligst kundeservice.
Din pakke skulle gerne ankomme indenfor de nedenfor nævnte antal dage. I spidsbelastningsperioder, som for eksempel i juletiden, kan der desværre opstå forsinkelser.
Venligst tjek dit trackinglink sendt til dig per mail. Vær opmærksom på, at tracking kan tage 24-48 timer at opdatere. Vær venligst tålmodig med opdateringer, specielt i weekenden.
LEVERINGSTID I DANMARK:
BRING Hjemmelevering | Op til 4 hverdage |
BRING Pakkeshop | Op til 4 hverdage |
PostNord | Op til 4 hverdage |
Vi stræber efter at pakke din bestilling samme dag som vi modtager den, men i visse perioder har vi dog ekstraordinært travlt, og kan have svært ved at følge med.
Det er særligt gældende i perioden op mod jul, fra 1. september til 24. december og omkring påske.
Levering kan variere fra 1-4 hverdage, afhængig af spidsbelastning eller tid på året. Vær venligst tålmodig og tjek dit tracking link for opdateringer.
Dit tracking link sendes per mail, når din pakke afsendes. Vær opmærksom på at ændringer kan tage 24-48 timer om at opdatere.
HVIS DU IKKE HAR MODTAGET DIN PAKKE EFTER 7 ARBEJDSDAGE, VENLIGST FØLG DISSE TRIN:
Er du altid i sidste øjeblik? Intet problem. Hvis du bestiller inden kl 15:00, vil din bestilling typisk forlade vores lager samme dag. Under spidsbelastninger, kan der dog ske forsinkelser.
Bestillinger lagt fredag efter kl 15:00 eller i løbet af weekenden vil blive pakket i weekenden, men typisk først sendt førstkommende hverdag.
Priser for fragt varierer alt efter destination og fragtløsning.
Priser i Danmark:
Resten af verden:
Norge | Fra 35,00 kr |
Sverige | Fra 35,00 kr |
Tyskland | Fra 39,00 kr |
England | Fra 49,00 kr |
Finland | Fra 55,00 kr |
Frankrig | Fra 59,00 kr |
Holland | Fra 39,00 kr |
Europa | Fra 49,00 kr |
USA | Fra 59,00 kr |
Hvis du har modtaget en pakke, og mangler noget af din bestilling, skriv venligst til os og inkluder dit ordrenummer og navnet/navnene på det manglende indhold. Vi sørger for at sende dig en erstatning med det samme, samt oplyse vores varehus for at undgå lignende hændelser.
Vi beklager eventuelle forsinkelser og for den potentielle ubelejlighed. Fejl forekommer indimellem, selvom vi arbejder virkelig hårdt for at undgå det.
Hvis du modtager en pakke med smeltede produkter, skriv venligst til os, og hav følgende informationer klar:
Vi behandler problemet og vil foreslå forskellige optioner som kompensation. Eksempelvis kan vi tilbyde dig kredit eller at sende ordren til dig på ny. All omkostninger dækkes af os.
Vi vil hellere end gerne kunne levere lakrids til hvert eneste land i verden. Desværre er det bare ikke muligt i øjeblikket.
Den typiske årsag er toldrestriktioner og/eller udfordringer med temperaturer. Vores produkter er meget varmefølsomme, og det har vist sig, at visse dele af verden er for udfordrende at levere til.
Tak for din forståelse og hold øje med mulighederne for ekspresforsendelse i fremtiden.
Vi dækker ikke eventuelle lokale told og moms-opkrævninger, der måtte komme i lande udenfor EU.
På nuværende tidspunkt sender vi til:
Albanien |
Australien |
Østrig |
Belgien |
Bosnien-Hercegovina |
Bulgarien |
Canada |
Kroatien |
Cypern |
Tjekkiet |
Danmark |
Estland |
Finland |
Frankrig |
Tyskland |
Grækenland |
Ungarn |
Island |
Irland |
Italien |
Letland |
Litauen |
Luxembourg |
Makedonien |
Holland |
New Zealand |
Norge |
Polen |
Portugal |
Rumænien |
Slovakiet |
Slovenien |
Sydafrika |
Spanien |
Sverige |
Schweiz |
Tyrkiet |
Storbritannien |
Ja, vi tilbyder gratis fragt i lande hvor vi har en fragtpartner. Hvis det valgte land ikke har en lokal partner, kan vi sende din ordre med DHL Express. Dette vil dog inkludere en ekstra betaling, afhængig af område/land/region.
Ja. Når vi har pakket din ordre, sender vi dig et forsendelsesnummer, så du kan følge din pakke hele vejen.
Ja, du kan vedlægge en personlig hilsen med din ordre gratis, som bliver trykt på et kort. For at gøre dette skal du klikke på "Tilføj en personlig hilsen til modtageren" i step 2 ved kassen og skrive din besked i tekstfeltet.
Du kan se produktets holdbarhed i "bedst før"-feltet på emballagen. Holdbarheden på vores lakrids er 10 måneder fra produktionsdatoen.
Vi sender ingen produkter, der er tættere end 3 måneder på udløbsdatoen.
Hvis din ordre ikke var som forventet, skriv venligst til os senest 14 dage efter modtagelse. Vi kan kun acceptere uåbnede produkter. Returneringsomkostningerne dækkes af dig, men vi vil med glæde dække forsendelsesomkostningerne på din nye ordre.
Returner til adresse:
Postnord TPS A/S
Nordhøj 12
4600 Køge
Danmark
Att: LAKRIDS BY BÜLOW
Desværre kan vi ikke tilbyde gratis returnering. Hvis du ønsker at returnere en pakke eller et produkt, skriv venligst til os her.
Hvis din forespørgsel omhandler kvalitet, fødevaresikkerhed eller lignede, skriv venligst til:
Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du ringe til vores kundeservice på +4532176822.
Ordrer afsendes normalt fra vores lager samme dag. Når først ordren er afsendt, kan vi desværre ikke annullere den.
Mandag - Torsdag 09:00 - 15:00, Fredag 09:00 - 14:30
Hurtig hjælp. Ventetid kan forekomme.
Vi besvarer indenfor 2-3 arbejdsdage
Vi svarer typisk indenfor 24 timer.
Lakrids by Bülow
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Danmark
CVR: 33041586