FRAGT OG FORSENDELSE

Har du spørgsmål til vores fragt og forsendelse? Find dem venligst her. Hvis du har kommentarer eller spørgsmål, kontakt da venligst kundeservice.

Levering

Hvornår kommer min pakke?

Din pakke skulle gerne ankomme indenfor de nedenfor nævnte antal dage. Forsinkelser kan desværre ske i ved spidsbelastning.

Venligst tjek dit tracking link sendt til dig per email. Vær opmærksom på at tracking kan tage 24-48 timer at opdatere. Vær venligst tålmodig med opdateringer, specielt i weekender.

LEVERINGSTID I DANMARK:

BRING Hjemmelevering 1-2 arbejdsdage
BRING Pakkeshop 1-2 arbejdsdage
Postnord 1-3 arbejdsdage

 

Min pakke er endnu ikke afsendt

Vi stræber efter at pakke din bestilling samme dag som vi modtager den, men i visse perioder har vi dog ekstraordinært travlt, og kan have svært ved at følge med.

Det er særligt gældende i perioden op mod jul, fra 1. september til 24. december og omkring påske.

Jeg har ikke modtaget min pakke endnu

Levering kan variere fra 1-5 hverdage, alt efter spidsbelastning eller tid på året. Vær venligst tålmodig og tjek dit tracking link for opdateringer.

Dit tracking link sendes per email, når din pakke afsendes. Vær opmærksom på at ændringer kan tage 24-48 timer om at opdatere.

HVIS DU IKKE HAR MODTAGET DIN PAKKE EFTER 7 ARBEJDSDAGE, VENLIGST FØLG DISSE TRIN:

  • Tjek i din ordrebekræftelse at vi har den rigtige adresse.
  • Venligst kontakt os hvis du finder en fejl i din adresse. Vores kundeservice vil være behjælpelig med at kontakte vores fragtleverandør.
  • Hvis fragtleverandøren har mistet din pakke eller din pakke ankommer i dårlig stand, venligst fortæl os det, så vi kan hjælpe dig med en løsning.
Hvor sent kan jeg bestille?

Er du altid i sidste øjeblik? Intet problem. Hvis du bestiller inden kl 15:00, vil din bestilling typisk forlade vores lager samme dag. Under spidsbelastninger, kan der dog ske forsinkelser.

Bestillinger lagt fredag efter kl 15:00 eller i løbet af weekenden vil blive pakket i weekenden, men typisk først sendt førstkommende hverdag.

Hvad er jeres fragtpris?

Priser for fragt varierer alt efter destination og fragtløsning. 

Priser i Danmark:

  • DAO Hjemmelevering: 19 kr.
  • DAO Pakkeshop: 29 kr.
  • Postnord Erhverv: 29 kr.
  • Postnord Pakkeshop: 49 kr.
  • Postnord Hjemmelevering: 49 kr.

Resten af verden:

Norge Fra 35,00 kr
Sverige Fra 35,00 kr
Tyskland Fra 39,00 kr
England Fra 49,00 kr
Finland Fra 55,00 kr
Frankrig Fra 59,00 kr
Holland Fra 39,00 kr
Europa Fra 49,00 kr
USA Fra 59,00 kr

 

 

Der mangler noget i min pakke

Hvis du har modtaget en pakke, og mangler noget af din bestilling, skriv venligst til os og inkluder dit ordrenummer og navnet/navnene på det manglende indhold. Vi sørger for at sende dig en erstatning med det samme, samt oplyse vores varehus for at undgå lignende hændelser.

Vi beklager eventuelle forsinkelser og for den potentielle ubelejlighed. Fejl forekommer indimellem, selvom vi arbejder virkelig hårdt for at undgå det.  

Jeg har modtaget smeltede/ødelagte produkter

Hvis du modtager en pakke med smeltede produkter, skriv venligst til os, og hav følgende informationer klar:

  • - Dit ordrenummer. Du finder dette i din ordre bekræftelse i din e-mail. Det ser som regel ud således: LBB000123456
  • - Et billede af produktet, som er ødelagt, smeltet eller på anden vis uspiselig.

Vi behandler problemet og vil foreslå forskellige optioner som kompensation. Eksempelvis kan vi tilbyde dig kredit eller at sende ordren til dig på ny. All omkostninger dækkes af os.

Kan jeg få lakrids sendt til ... ?

Vi vil hellere end gerne kunne levere lakrids til hvert eneste land i verden. Desværre, er det bare ikke muligt i øjeblikket.

Den typiske årsag er toldrestriktioner og/eller udfordringer med temperaturer. Vores produkter er meget varmefølsomme, og det har vist sig, at visse dele af verden er for udfordrende at levere til.

Tak for din forståelse og hold øje med mulighederne for ekspresforsendelse i fremtiden.

Tilbyder i gratis fragt?

Ja, vi tilbyder gratis fragt i lande hvor vi har en fragtpartner. Hvis det valgte land ikke har en lokal partner, kan vi sende din ordre med DHL Express. Dette vil dog inkludere en ekstra betaling, afhængig af område/land/region.

Modtager jeg et forsendelsesnummer med min ordre?

Ja. Når vi har pakket din ordre, sender vi dig et forsendelsesnummer, så du kan følge din pakke hele vejen.

Returneringer

Kan jeg returnere min ordre?

Hvis din ordre ikke var som forventet, skriv venligst til os senesty 14 dage efter modtagelse. Vi kan kun acceptere uåbnede produkter. Returneringsomkostningerne dækkes af dig, men vi vil med glæde dække forsendelsesomkostningerne på din nye ordre.

Returner til adresse:

Lakrids by Bülow A/S
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Denmark
ATT: Customer Support

Skal jeg betale for at returnere min pakke?

Desværre kan vi ikke tilbyde gratis returnering. Hvis du ønsker at returnere en pakke eller et produkt, skriv venligst til os her.

Der er problemer med kvaliteten af mine produkter

Hvis din forespørgsel omhandler kvalitet, fødevaresikkerhed eller lignede, skriv venligst til:

[email protected]

KONTAKT OS

Mandag - Torsdag 08:00 - 15:30, Fredag 08:00 - 15:00

RING TIL OS

Hurtig hjælp. Ventetid kan forekomme.

SEND OS EMAIL

Vi besvarer indenfor 24-48 timer.

SEND BESKED

Vi svarer typisk indenfor få timer.

SKRIV TIL OS

Lakrids by Bülow
Sydholmen 5
2650 Hvidovre
Danmark
CVR: 33041586

Tilføjer til kurv
{{currentItem.AddedQuantity}} produkt(er) tilføjet
{{currentItem.CartObject.ProductName}}
{{currentItem.CartObject.Description}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}} {{currentItem.CartObject.FormattedTotal}}
Subtotal i kurv {{basket.FormattedProductsTotal}}
Gå til kurv Køb mere
Produkt fjernet