Fri EU levering på alle bestillinger!
Velkommen Du er blevet logget ind.

Bestilling

Hvis du har spørgsmål angående kvaliteten af dine produkter, fødevaresikkerhed eller andre bekymringer, bedes du kontakte os direkte på [email protected].

Drejer din henvendelse sig om et produkt du ikke har købt i vores webshop, beder vi dig kontakte det sted, hvor lakridsen er købt.

Hvis du modtager en pakke med smeltede eller ødelagte produkter bedes du kontakte os hurtigst muligt. Hav venligst følgende oplysninger klar:

  • Dit ordrenummer. Du finder dette i din ordre bekræftelse i din e-mail eller på din profil. Det ser som regel ud således: 0001234567

  • Et billede af produktet, som er ødelagt, smeltet eller på anden vis uspiseligt.

  • Bedst før datoen, som du finder i bunden eller på siden af bøtten.

Vi behandler problemet og vil foreslå forskellige løsninger som kompensation. Eksempelvis kan vi tilbyde dig refundering eller at sende ordren til dig på ny. All omkostninger dækkes af os.

Du kan finde vores produkter med den smagsfulde og karamellignende SLOW CRAFTED lakrids på vores hjemmeside her. Du kan også finde dem ved at tilføje et filter til vores produkter. Det kan du gøre ved at vælge filteret "Kostkrav" og markere muligheden "Økologisk".

Vores klassiske sortiment, som inkluderer varianter som A - THE ORIGINAL, 2 - SALTY og B - PASSION FRUIT, bliver løbende fyldt på lager. Dette inkluderer også den økologiske og langtidskogte SLOW CRAFTED kollektion, pånær ANNIVERSARY, som er en limited edition.

Vores limited editions kommer ikke tilbage på lager, men måske vender de tilbage igen i fremtiden - det afhænger bl.a. af den feedback, vi modtager fra jer.

Hvis du har modtaget en pakke, og der mangler noget af din bestilling, bedes du kontakte os hurtigst muligt og oplyse dit ordrenummer samt navnet/navnene på det manglende indhold. Vi sørger for at sende dig en erstatning med det samme, samt informere vores varelager for at undgå lignende hændelser.

Vi beklager eventuelle forsinkelser og for den potentielle ubelejlighed. Fejl forekommer desværre indimellem, selvom vi arbejder virkelig hårdt for at undgå dem.

Prøv først at åbne vores hjemmeside i en anden browser eller en privat browser. Dette fikser normalt problemet. Du kan kun bruge én rabatkode ad gangen.

Hvis det stadig driller, er du selvfølgelig velkommen til at kontakte os her, så vi kan hjælpe dig.

For at aktivere din rabatkode skal du blot gå til kassen, indtaste din rabatkode i feltet Skriv koden her og klikke Tilføj. Din rabat vil derefter blive fratrukket din ordre.

Du kan maksimalt bruge én rabatkode ad gangen.

Desværre kan du ikke ændre din bestilling, når først den er lavet. Det skyldes, at vi af sikkerhedsmæssige årsager ikke kan ændre i de informationer, du har registreret i forbindelse med din bestilling.

Hvis der er fejl i din bestilling eller du ønsker at fortryde den, kontakt da venligst vores Consumer Service Team telefonisk eller på chat. Er din ordre endnu ikke afsendt, kan vi nå at annullere den, så du kan lave en ny bestilling. Du kan kontakte kundeservice her.

Hvis du ønsker at annullere din ordre, bedes du ringe til vores kundeservice på +4532176822.

Ordrer afsendes normalt fra vores lager samme dag. Når først ordren er afsendt, kan vi desværre ikke annullere den.

Afhængig af hvilket land, du browser fra, vil priserne på hjemmeside fremgå af landets valuta. For at ændre valuta skal du klikke på lastbil-ikonet øverst i højre hjørne, hvor du kan ændre sprog og leveringsdestination. Hvis du ændret leveringsdestinationen, vil priserne tilpasse sig dette lands valuta, og kan evt. blive reguleret efter lokale fødevarebestemmelser.

Hvis der er produkter i din kurv, som ikke kan blive leveret til din ønskede leveringsdestination, vil det ikke være muligt at ændre det pågældende land. Tøm da din kurv først.

Levering

Levering tager normalt op til 4 hverdage i Danmark, dog kan der forekomme forsinkelser. Det er derfor en rigtig god idé at tjekke dit trackinglink hver dag for opdateringer. Forsendelsen af din pakke begynder så snart ordren er pakket.

Vær opmærksom på, at ved forsendelser til udlandet opdateres trackinglinket først, når pakken er modtaget af fragtfirmaet i det pågældende land.

Har du valgt STANDARD SHIPPING finder du forsendelsestider herunder:

  • Danmark: Op til 4 hverdage

  • Norge: Op til 9 hverdage

  • Sverige: Op til 7 hverdage

  • Tyskland: Op til 6 hverdage

  • Finland: Op til 10 hverdage

  • England: Op til 7 hverdage

  • Øvrig Europa: Op til 12 hverdage

  • USA: Op til 4 hverdage

  • Øvrige verden: Op til 14 hverdage

Har du valgt EXPRESS SHIPPING, er forsendelsestiden:

  • Europa: 1- 3 hverdage

  • USA : 2-3 hverdage

  • Resten af verden: 2-4 hverdage

Vi leverer normalt indenfor 4 hverdage i Danmark. Har du modtaget et trackinglink, er din pakke sendt fra vores lager. Det er derfor vigtigt, at du holder øje med, at tracking linket opdateres. Dog kan der være 24-48 timers forsinkelse på opdateringer. Har du ikke modtaget et tracking link, kan det skyldes at din pakke ikke er sendt fra vores lager endnu eller at der er fejl i din email-adresse. kontakt venligst vores Consumer Service Team så vi sammen kan finde en løsning.

Har du ikke modtaget din pakke inden for 4 hverdage gør venligst følgende:

1. Tjek at adressen i din ordrebekræftelse er korrekt.

2. Kontakt os hvis du finder fejl i adressen. Vores Consumer Service Team vil hjælpe dig med at kontakte forsender og forsøge at rette adressen.

3. Hvis din pakke er blevet væk eller ankommer i dårlig stand, kontakt venligst vores Consumer Service Team som vil tilbyde dig forskellige løsningsmulgiheder.

Leveringsprisen varierer afhængigt af destinationen og din valgte forsendelsesmulighed.

Priser i Danmark

  • Bring Pakkeshop: 29 kr.

  • Bring Hjemmelevering: 59 kr.

  • Postnord Erhverv: 29 kr.

  • Postnord Pakkeshop: 49 kr.

  • Postnord Hjemmelevering: 49 kr.

Er du altid i sidste øjeblik? Intet problem. Hvis du bestiller inden kl. 12:00, vil din bestilling typisk forlade vores lager samme dag. Under spidsbelastninger kan der dog opstå forsinkelser.

Bestillinger lagt fredag efter kl. 12:00 eller i løbet af weekenden vil blive pakket i weekenden, men typisk først sendt førstkommende hverdag.

Vi vil hellere end gerne kunne levere lakrids til hvert eneste land i verden. Desværre er det ikke muligt i øjeblikket.

Den typiske årsag er toldrestriktioner og/eller udfordringer med temperaturer. Vores produkter er meget varmefølsomme, og det har vist sig, at visse dele af verden er for udfordrende at levere til.

Tak for din forståelse og hold øje med mulighederne for ekspresforsendelse i fremtiden.

Hvis du sender til et land udenfor EU, venligst vær opmærksom på, at vi ikke dækker eventuelle lokale told og moms-opkrævninger.

Ja. Du vil modtage en leveringsbekræftelse på mail med et sporingslink inden for 24 timer efter, at vi har modtaget din ordre.

Retur og refundering

Hvis du fortryder dit køb, skriv venligst til os senest 14 dage efter modtagelse. Vi kan kun acceptere uåbnede produkter. Returneringsomkostningerne dækkes af dig, men vi vil med glæde dække forsendelsesomkostningerne på din erstatningsordre eller refundere dig for dit køb.

Returner til adresse: Postnord TPS A/S, Nordhøj 12, 4600 Køge, Danmark, Att: LAKRIDS BY BÜLOW

Desværre kan vi ikke tilbyde gratis retur. Hvis du ønsker at returnere din pakke eller et produkt, bedes du kontakte os inden 14 dage her.

Vi accepterer kun uåbnede produkter. Omkostningerne ved at få pakken sendt tilbage til os er dine, men vi dækker med glæde omkostningerne ved at sende en erstatning til dig.